211217
Książka
W koszyku
Propozycje dotyczące rozwiązywania zadań problemowych przez dzieci w wieku przedszkolnym i w klasach I-III. Przedstawiono tu różnorodne zadania otwarte, gry i zabawy do realizacji w pracy zespołowej i indywidualnej. Omówiono: teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci oraz czynniki warunkujące uczenie się, szczególnie rolę nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemów. Znalazły się tu wskazówki dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III (przykłady rozwiązań metodycznych, plany lekcyjne itp.).
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274699, 279684, 274700 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 101-102.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Propozycje dotyczące rozwiązywania zadań problemowych przez dzieci w wieku przedszkolnym i w klasach I-III. Przedstawiono tu różnorodne zadania otwarte, gry i zabawy do realizacji w pracy zespołowej i indywidualnej. Omówiono: teoretyczne podstawy rozwiązywania problemów przez dzieci oraz czynniki warunkujące uczenie się, szczególnie rolę nauczyciela w organizowaniu strategii rozwiązywania problemów. Znalazły się tu wskazówki dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III (przykłady rozwiązań metodycznych, plany lekcyjne itp.).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej