210827
No cover
Book
In basket
Metody nauczania / Stanisław Nalaskowski. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, copyright 1997. - 164 strony : ilustracje ; 24 cm.
Praca składa się z dwóch części. W pierwszej pt. "Metody nauczania na tle głównych systemów dydaktycznych" zdefiniowano określenie metody nauczania, omówiono epistemologiczne i psychologiczne systemy dydaktyczne (z podziałem na: myślenie konkretne i abstrakcyjne, myślenie teoretyczne i praktyczne, myślenie dyskursywne i intuicyjne, myślenie statyczne i dynamiczne, myślenie systematyczne i skojarzeniowe), cechy wspólne systemów epistemol. i psychol., główne właściwości syntezy systemów epistemol. i psychol., systemy epistemol. i psychol. a metody nauczania, syntezę systemów epistemol. i psychol. a metody nauczania. W cz. 2. pt. "Przegląd głównych grup metod nauczania" zaproponowano układ metod nauczania, omówiono wg niego zasadnicze treści poszczególnych metod: metod wprowadzania i opracowywania nowej wiedzy, metod utrwalania wiadomości i formowania umiejętności i sprawności oraz pomocniczych metod nauczania.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 274955 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37.091.3 NAL (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 148-162.
Summary, etc.
Streszczenie: Praca składa się z dwóch części. W pierwszej pt. "Metody nauczania na tle głównych systemów dydaktycznych" zdefiniowano określenie metody nauczania, omówiono epistemologiczne i psychologiczne systemy dydaktyczne (z podziałem na: myślenie konkretne i abstrakcyjne, myślenie teoretyczne i praktyczne, myślenie dyskursywne i intuicyjne, myślenie statyczne i dynamiczne, myślenie systematyczne i skojarzeniowe), cechy wspólne systemów epistemol. i psychol., główne właściwości syntezy systemów epistemol. i psychol., systemy epistemol. i psychol. a metody nauczania, syntezę systemów epistemol. i psychol. a metody nauczania. W cz. 2. pt. "Przegląd głównych grup metod nauczania" zaproponowano układ metod nauczania, omówiono wg niego zasadnicze treści poszczególnych metod: metod wprowadzania i opracowywania nowej wiedzy, metod utrwalania wiadomości i formowania umiejętności i sprawności oraz pomocniczych metod nauczania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again