210827
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 2059)
Indeks ISBN
83-229-1794-5
W zbiorze artykułów podjęto zagadnienie procesu interpretacji słowa w sensie lingwistycznym, retorycznym i literackim. Na uwagę zasługują: metodyczno-pedagogiczne opracowania mickiewiczowskich lektur w procesie szkolnej edukacji polonistycznej; projekty trzech lekcji poświęconych nadużywaniu języka w wypowiedziach prasowych oraz obrony mowy i człowieka w wypowiedziach poetyckich; rozważania o retoryce w odniesieniu do celów kształcenia, strategii nauczania-uczenia się, aktywności, postaw i ról ucznia, kategorii retorycznych i dydaktycznych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278044 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 171-173.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W zbiorze artykułów podjęto zagadnienie procesu interpretacji słowa w sensie lingwistycznym, retorycznym i literackim. Na uwagę zasługują: metodyczno-pedagogiczne opracowania mickiewiczowskich lektur w procesie szkolnej edukacji polonistycznej; projekty trzech lekcji poświęconych nadużywaniu języka w wypowiedziach prasowych oraz obrony mowy i człowieka w wypowiedziach poetyckich; rozważania o retoryce w odniesieniu do celów kształcenia, strategii nauczania-uczenia się, aktywności, postaw i ról ucznia, kategorii retorycznych i dydaktycznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej