210827
Książka
W koszyku
Publikacja adresowana do magistrantów i doktorantów przygotowujących swe prace w ramach pedagogiki empirycznej i prakseologicznej. Przedstawiono: wymagania metodologiczne stawiane badaniom pedagogicznym; rolę i funkcje teorii w badaniach pedagogicznych; badania ilościowe z zagadnieniem pomiaru; badania jakościowe; formułowanie problemów badawczych i hipotez roboczych; zmienne i wskaźniki; losowy i celowy dobór próby badawczej; etapy badań; moralne aspekty badań; metody i techniki badawcze (obserwacja, eksperyment, test osiągnięć szkolnych, metoda socjometryczna, metoda sondażu diagnostycznego, analiza dokumentów i in.).
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 278338, 37.012 ŁOB (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 255-[269].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja adresowana do magistrantów i doktorantów przygotowujących swe prace w ramach pedagogiki empirycznej i prakseologicznej. Przedstawiono: wymagania metodologiczne stawiane badaniom pedagogicznym; rolę i funkcje teorii w badaniach pedagogicznych; badania ilościowe z zagadnieniem pomiaru; badania jakościowe; formułowanie problemów badawczych i hipotez roboczych; zmienne i wskaźniki; losowy i celowy dobór próby badawczej; etapy badań; moralne aspekty badań; metody i techniki badawcze (obserwacja, eksperyment, test osiągnięć szkolnych, metoda socjometryczna, metoda sondażu diagnostycznego, analiza dokumentów i in.).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej