210827
Książka
W koszyku
Zaprezentowane metody aktywizujące ucznia dostosowane są do możliwości dzieci oraz warunków pracy szkół podstawowych. Omówiono: potrzeby ucznia, znaczenie aktywizowania ucznia, zasady pracy w grupie. Wskazując możliwości zastosowania przedstawiono 16 metod pracy grupowej: burzę mózgów, mapę pojęciową, piramidę priorytetów, metodę przypadków, linię czasu, dyskusję dydaktyczną, metaplan, "za i przeciw", metodę projektu, symulacje, dramę, grupy zadaniowe, stacje zadaniowe, sesje "bierz i daj", tworzenie gier planszowych, poker kryterialny.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 JAK, 280582, 283948 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 91-93.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zaprezentowane metody aktywizujące ucznia dostosowane są do możliwości dzieci oraz warunków pracy szkół podstawowych. Omówiono: potrzeby ucznia, znaczenie aktywizowania ucznia, zasady pracy w grupie. Wskazując możliwości zastosowania przedstawiono 16 metod pracy grupowej: burzę mózgów, mapę pojęciową, piramidę priorytetów, metodę przypadków, linię czasu, dyskusję dydaktyczną, metaplan, "za i przeciw", metodę projektu, symulacje, dramę, grupy zadaniowe, stacje zadaniowe, sesje "bierz i daj", tworzenie gier planszowych, poker kryterialny.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej