210891
Book
In basket
W porównaniu z wydaniem z 1993 r. w niniejszym wydaniu zamieszczono więcej o jeden podrozdział "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" w rozdziale I i przerobiono podrozdział "Wypowiedzi o związkach" w tymże rozdziale. Choć w wydaniu z 1998 r. struktura pracy jest taka sama jak w niniejszym wydaniu, to w wydaniu z 1998 r. zmienino i wzbogacono tekst podrozdziałów "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" i "Wypowiedzi o związkach" w rozdziale I, oraz uzupełniono podrozdziały "Definicja hipotezy" i "Osobliwości działania nauczyciela jako kryterium porządkowania hipotez" w rozdziale III.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37.012 HAJ (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 112-114.
Summary, etc.
Streszczenie: W porównaniu z wydaniem z 1993 r. w niniejszym wydaniu zamieszczono więcej o jeden podrozdział "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" w rozdziale I i przerobiono podrozdział "Wypowiedzi o związkach" w tymże rozdziale. Choć w wydaniu z 1998 r. struktura pracy jest taka sama jak w niniejszym wydaniu, to w wydaniu z 1998 r. zmienino i wzbogacono tekst podrozdziałów "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" i "Wypowiedzi o związkach" w rozdziale I, oraz uzupełniono podrozdziały "Definicja hipotezy" i "Osobliwości działania nauczyciela jako kryterium porządkowania hipotez" w rozdziale III.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again