210825
Książka
W koszyku
W porównaniu z wydaniem z 1993 r. w niniejszym wydaniu zamieszczono więcej o jeden podrozdział "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" w rozdziale I i przerobiono podrozdział "Wypowiedzi o związkach" w tymże rozdziale. Choć w wydaniu z 1998 r. struktura pracy jest taka sama jak w niniejszym wydaniu, to w wydaniu z 1998 r. zmienino i wzbogacono tekst podrozdziałów "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" i "Wypowiedzi o związkach" w rozdziale I, oraz uzupełniono podrozdziały "Definicja hipotezy" i "Osobliwości działania nauczyciela jako kryterium porządkowania hipotez" w rozdziale III.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.012 HAJ (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 112-114.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W porównaniu z wydaniem z 1993 r. w niniejszym wydaniu zamieszczono więcej o jeden podrozdział "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" w rozdziale I i przerobiono podrozdział "Wypowiedzi o związkach" w tymże rozdziale. Choć w wydaniu z 1998 r. struktura pracy jest taka sama jak w niniejszym wydaniu, to w wydaniu z 1998 r. zmienino i wzbogacono tekst podrozdziałów "Metody osłabiania niezgodności poglądów, przekonań" i "Wypowiedzi o związkach" w rozdziale I, oraz uzupełniono podrozdziały "Definicja hipotezy" i "Osobliwości działania nauczyciela jako kryterium porządkowania hipotez" w rozdziale III.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej