210891
Book
In basket
(Literatura Pedagogiczna)
Indeks ISBN
83-02-07331-8
Praktyczny przewodnik dla nauczycieli prezentujący skuteczne metody kształcenia umiejętności myślenia i uczenia się. Zawiera opis dziesięciu strategii dydaktycznych prowadzących uczniów do samodzielnego i skutecznego uczenia się. Każda z tych strategii opisana została w osobnym rozdziale (myślenie w służbie uczenia się, stawianie pytań, planowanie, dyskutowanie, kreślenie map poznawczych, myślenie dywergencyjne, uczenie się we współpracy, korepetycje, lustracja, formowanie środowiska dydaktycznego) zawierającym przykładowe ćwiczenia, które pokazują, po jakie czynności nauczania i uczenia się można sięgnąć, żeby zrealizować daną strategię dydaktyczną.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 285477 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 285478 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: Praktyczny przewodnik dla nauczycieli prezentujący skuteczne metody kształcenia umiejętności myślenia i uczenia się. Zawiera opis dziesięciu strategii dydaktycznych prowadzących uczniów do samodzielnego i skutecznego uczenia się. Każda z tych strategii opisana została w osobnym rozdziale (myślenie w służbie uczenia się, stawianie pytań, planowanie, dyskutowanie, kreślenie map poznawczych, myślenie dywergencyjne, uczenie się we współpracy, korepetycje, lustracja, formowanie środowiska dydaktycznego) zawierającym przykładowe ćwiczenia, które pokazują, po jakie czynności nauczania i uczenia się można sięgnąć, żeby zrealizować daną strategię dydaktyczną.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again