210158
Książka
W koszyku
Temat
Indeks ISBN
83-7308-373-1
Celem pracy jest przedstawienie istoty specyficznych zaburzeń rozwoju umiejętności matematycznych na tle zaburzeń rozwoju umiejętności szkolnych. Autorka omawia objawy dyskalkulii rozwojowej i możliwości współwystępowania z nią dysleksji. Praca zawiera przegląd prowadzonych badań nad zaburzeniami rozwoju umiejętności matematycznych (założenia terapeutyczne wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, zasady postępowania terapeutycznego wg L.Ko~5s~5ca, zalecenia do pracy wg J. Strang i B. Rourke, zasady terapii dzieci z dysleksją i dyskalkulią wg A.Hendersona i E.Milesa, program trzech kroków B. Butterwortha, zalecenia terapeutyczne a style uczenia się matematyki wg M.C. Sharmy. W aneksie znajduje się Kwestionariusz Operowania Liczbami i Skala Umiejętności Matematycznych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289581 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 103-112.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Celem pracy jest przedstawienie istoty specyficznych zaburzeń rozwoju umiejętności matematycznych na tle zaburzeń rozwoju umiejętności szkolnych. Autorka omawia objawy dyskalkulii rozwojowej i możliwości współwystępowania z nią dysleksji. Praca zawiera przegląd prowadzonych badań nad zaburzeniami rozwoju umiejętności matematycznych (założenia terapeutyczne wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, zasady postępowania terapeutycznego wg L.Ko~5s~5ca, zalecenia do pracy wg J. Strang i B. Rourke, zasady terapii dzieci z dysleksją i dyskalkulią wg A.Hendersona i E.Milesa, program trzech kroków B. Butterwortha, zalecenia terapeutyczne a style uczenia się matematyki wg M.C. Sharmy. W aneksie znajduje się Kwestionariusz Operowania Liczbami i Skala Umiejętności Matematycznych.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej