210243
Book
In basket
Subject
Indeks ISBN
83-7308-373-1
Celem pracy jest przedstawienie istoty specyficznych zaburzeń rozwoju umiejętności matematycznych na tle zaburzeń rozwoju umiejętności szkolnych. Autorka omawia objawy dyskalkulii rozwojowej i możliwości współwystępowania z nią dysleksji. Praca zawiera przegląd prowadzonych badań nad zaburzeniami rozwoju umiejętności matematycznych (założenia terapeutyczne wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, zasady postępowania terapeutycznego wg L.Ko~5s~5ca, zalecenia do pracy wg J. Strang i B. Rourke, zasady terapii dzieci z dysleksją i dyskalkulią wg A.Hendersona i E.Milesa, program trzech kroków B. Butterwortha, zalecenia terapeutyczne a style uczenia się matematyki wg M.C. Sharmy. W aneksie znajduje się Kwestionariusz Operowania Liczbami i Skala Umiejętności Matematycznych.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 289581 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 103-112.
Summary, etc.
Streszczenie: Celem pracy jest przedstawienie istoty specyficznych zaburzeń rozwoju umiejętności matematycznych na tle zaburzeń rozwoju umiejętności szkolnych. Autorka omawia objawy dyskalkulii rozwojowej i możliwości współwystępowania z nią dysleksji. Praca zawiera przegląd prowadzonych badań nad zaburzeniami rozwoju umiejętności matematycznych (założenia terapeutyczne wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, zasady postępowania terapeutycznego wg L.Ko~5s~5ca, zalecenia do pracy wg J. Strang i B. Rourke, zasady terapii dzieci z dysleksją i dyskalkulią wg A.Hendersona i E.Milesa, program trzech kroków B. Butterwortha, zalecenia terapeutyczne a style uczenia się matematyki wg M.C. Sharmy. W aneksie znajduje się Kwestionariusz Operowania Liczbami i Skala Umiejętności Matematycznych.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again