210827
Książka
W koszyku
Ukazano: konteksty teoretyczne "obcości" człowieka niepełnosprawnego w społeczeństwie i stereotypy (osób niepełnosprawnych, niewidomego, głuchego, osób niepełnosprawnych fizycznie, osób upośledzonych umysłowo); przemiany idei niesegregacyjnego kształcenia, pozory edukacji inkluzyjnej i fałsze integracji, ucznia niepełnosprawnego w szkole (na podstawie różnych badań, w tym własnych) w postawach nauczycieli rodziców i uczniów; możliwości zmian w edukacji w zakresie kształtowania stosunku do osób niepełnosprawnych oraz analiza programów nauczania i podręczników pod kątem przedstawiania osób niepełnosprawnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290312, 376-056.26/.36 SAD (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 376 SAD (CZYTELNIA) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 203-216.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Ukazano: konteksty teoretyczne "obcości" człowieka niepełnosprawnego w społeczeństwie i stereotypy (osób niepełnosprawnych, niewidomego, głuchego, osób niepełnosprawnych fizycznie, osób upośledzonych umysłowo); przemiany idei niesegregacyjnego kształcenia, pozory edukacji inkluzyjnej i fałsze integracji, ucznia niepełnosprawnego w szkole (na podstawie różnych badań, w tym własnych) w postawach nauczycieli rodziców i uczniów; możliwości zmian w edukacji w zakresie kształtowania stosunku do osób niepełnosprawnych oraz analiza programów nauczania i podręczników pod kątem przedstawiania osób niepełnosprawnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej