210861
Książka
W koszyku
Autor pojmuje pedagogikę kultury jako nową subcyscyplinę pedagogiczną, której przedmiotem jest edukacja kulturalna. Autor omówił: aktywność kulturalną, związki między działalnością kulturalną a wartościami, upowszechnianie kultury, animację kulturalną, psychologiczne i pedagogiczne implikacje paradygmatu edukacji kulturalnej, czas wolny jako wyzwanie dla edukacji kulturalnej, obszary permanentnej edukacji, autoedukację, środowisko edukacyjne człowieka dorosłego, dom kultury.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290488 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.013 JAN (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 273-288.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Autor pojmuje pedagogikę kultury jako nową subcyscyplinę pedagogiczną, której przedmiotem jest edukacja kulturalna. Autor omówił: aktywność kulturalną, związki między działalnością kulturalną a wartościami, upowszechnianie kultury, animację kulturalną, psychologiczne i pedagogiczne implikacje paradygmatu edukacji kulturalnej, czas wolny jako wyzwanie dla edukacji kulturalnej, obszary permanentnej edukacji, autoedukację, środowisko edukacyjne człowieka dorosłego, dom kultury.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej