210137
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca przekazuje treści dotyczące procesu uczenia się i jego zaburzeń. Autorzy omawiają procedury stosowane w pracy z osobami z zaburzeniami uczenia się (motywacja i odpowiedzialność, ocena zdolności percepcyjnych, przywracanie orientacji, odprężenie, dostrojenie, procedura ustawienia, regulacja energii, terapia koordynacyjna, metoda opanowania symbolu i metoda opanowania pojęcia, zaprowadzanie porządku). Przedstawiają pracę z dziećmi z ADD, ADHD, akalkulią, dyskalkulią, agrafią (niezdolność do posługiwania się pismem lub wyrażania myśli w formie pisemnej) oraz dysgrafią.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292922, 292923 (2 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Praca przekazuje treści dotyczące procesu uczenia się i jego zaburzeń. Autorzy omawiają procedury stosowane w pracy z osobami z zaburzeniami uczenia się (motywacja i odpowiedzialność, ocena zdolności percepcyjnych, przywracanie orientacji, odprężenie, dostrojenie, procedura ustawienia, regulacja energii, terapia koordynacyjna, metoda opanowania symbolu i metoda opanowania pojęcia, zaprowadzanie porządku). Przedstawiają pracę z dziećmi z ADD, ADHD, akalkulią, dyskalkulią, agrafią (niezdolność do posługiwania się pismem lub wyrażania myśli w formie pisemnej) oraz dysgrafią.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej