210157
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Indeks ISBN
978-83-7308-834-4
Omówienie wyników badań dzieci z różnych grup wiekowych (od uczniów kl. "0" do gimnazjum) z zaburzeniami w posługiwaniu się liczbami. Przedstawiono: stosowane w różnych krajach modele diagnozy zaburzeń umiejętności arytmetycznych u dzieci, trudności w uczeniu się matematyki w ocenie nauczycieli, posługiwanie się liczbami i rozwiązywanie zadań tekstowych przez dzieci z dyskalkulią, powiązanie dyskalkulii i dysleksji, poziom lęku młodzieży z trudnościami w uczeniu się matematyki, studium przypadku chłopca z dyskalkulią, podsumowanie wyników.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 294251 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Omówienie wyników badań dzieci z różnych grup wiekowych (od uczniów kl. "0" do gimnazjum) z zaburzeniami w posługiwaniu się liczbami. Przedstawiono: stosowane w różnych krajach modele diagnozy zaburzeń umiejętności arytmetycznych u dzieci, trudności w uczeniu się matematyki w ocenie nauczycieli, posługiwanie się liczbami i rozwiązywanie zadań tekstowych przez dzieci z dyskalkulią, powiązanie dyskalkulii i dysleksji, poziom lęku młodzieży z trudnościami w uczeniu się matematyki, studium przypadku chłopca z dyskalkulią, podsumowanie wyników.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej