210891
Book
In basket
Niniejsza publikacja omawia problemy uczniów szkoły podstawowej klas IV-VI z uczeniem się (charakterystyka i przyczyny trudności, charakterystyka dzieci z trudnościami, zaburzenia umiejętności matematycznych), charakterystykę ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (dojrzałość do uczenia się matematyki, formy pracy z uczniem, kształcenie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Europie, nauczanie specjalne i integracyjne w Polsce). Praca opisuje program i podręcznik do nauczania matematyki w klasach IV-VI "Cztery pory roku w matematyce" oraz dodatkowe zeszyty ćwiczeń do nauczania matematyki uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych dla klas IV-VI "Cztery pory roku w matematyce" (program nauczania, książka metodyczna, przykładowe zadania, ocenianie).
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 295652 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 376 RYG (CZYTELNIA) (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 88-96. Indeks.
Summary, etc.
Niniejsza publikacja omawia problemy uczniów szkoły podstawowej klas IV-VI z uczeniem się (charakterystyka i przyczyny trudności, charakterystyka dzieci z trudnościami, zaburzenia umiejętności matematycznych), charakterystykę ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (dojrzałość do uczenia się matematyki, formy pracy z uczniem, kształcenie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Europie, nauczanie specjalne i integracyjne w Polsce). Praca opisuje program i podręcznik do nauczania matematyki w klasach IV-VI "Cztery pory roku w matematyce" oraz dodatkowe zeszyty ćwiczeń do nauczania matematyki uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych dla klas IV-VI "Cztery pory roku w matematyce" (program nauczania, książka metodyczna, przykładowe zadania, ocenianie).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again