210827
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja jest odpowiedzią na potrzeby nauczycieli zgłaszane podczas szkoleń prowadzonych przez autorki w Małopolskim Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli przy Ośrodku Twórczej Edukacji Kangur w Krakowie. Zadaniem książki jest wsparcie nauczyciela pracującego z uczniami mającymi opinię lub orzeczenie wskazujące na zaburzenia rozwojowe (dysleksja, dyskalkulia, nadpobudliwość-ADHD, porażenie mózgowe, alkoholowy zespół płodowy-FAS, upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim, zespół Aspergera). Praca zawiera omówienie sylwetki ucznia, wskazówki metodyczne, dostosowanie wymagań edukacyjnych (szkoła podstawowa, gimnazjum) oraz przykłady zaleceń z poradni psychologiczno-pedagogicznej i ich analizę.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295753 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 156-157.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja jest odpowiedzią na potrzeby nauczycieli zgłaszane podczas szkoleń prowadzonych przez autorki w Małopolskim Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli przy Ośrodku Twórczej Edukacji Kangur w Krakowie. Zadaniem książki jest wsparcie nauczyciela pracującego z uczniami mającymi opinię lub orzeczenie wskazujące na zaburzenia rozwojowe (dysleksja, dyskalkulia, nadpobudliwość-ADHD, porażenie mózgowe, alkoholowy zespół płodowy-FAS, upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim, zespół Aspergera). Praca zawiera omówienie sylwetki ucznia, wskazówki metodyczne, dostosowanie wymagań edukacyjnych (szkoła podstawowa, gimnazjum) oraz przykłady zaleceń z poradni psychologiczno-pedagogicznej i ich analizę.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej