210544
Książka
W koszyku
Omówiono problemy metodologiczne i historyczne związane z wizją pedagogiki kulturowej, symbolikę w pedagogice-tropy projektujące, pedagogikę wobec kultury-tropy ramowe, postkonwencjonalną integralność-tropy fragmenty, kulturę i poznanie humanistyczne-tropy pomocnicze dla pedagogiki. W pracy przedstawia próby pedagogicznego myślenia wobec oporu języka (metodyczny eklektyzm, eseistyczność, kolaż kulturowy, dyskurs kultury a pedagogika czytania, hermeneutyka a pedagogiczna heurystyka, pedagogiczne czytanie kultury, kreatywny potencjał buntu w przestrzeni edukacji).
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298115 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 296715 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 541-568. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Omówiono problemy metodologiczne i historyczne związane z wizją pedagogiki kulturowej, symbolikę w pedagogice-tropy projektujące, pedagogikę wobec kultury-tropy ramowe, postkonwencjonalną integralność-tropy fragmenty, kulturę i poznanie humanistyczne-tropy pomocnicze dla pedagogiki. W pracy przedstawia próby pedagogicznego myślenia wobec oporu języka (metodyczny eklektyzm, eseistyczność, kolaż kulturowy, dyskurs kultury a pedagogika czytania, hermeneutyka a pedagogiczna heurystyka, pedagogiczne czytanie kultury, kreatywny potencjał buntu w przestrzeni edukacji).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej