210891
Book
In basket
Artykuły teoretyczne i badawcze z zakresu: sposobów myślenia o edukacji, nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej, wielowymiarowego podejścia do aktywności dziecka, oczekiwanych efektów edukacji, wspomagania rozwoju. Omówiono m.in.: wspieranie rozwoju podmiotowego dziecka jako zadanie edukacji zintegrowanej, pytania psychodydaktyki, wypalenie zawodowe nauczycieli, rozpoznawanie symptomów u dzieci doświadczających przemocy, przyswajanie i modernizację reklam telewizyjnych przez dzieci, zabawę językową, rolę otoczenia w systemie Montessori, doświadczenia pedagogiczne KLANZY, edukację międzykulturową, adaptację dziecka do szkoły, arteterapię, baśń w wychowaniu i terapii dziecka, sytuację dziecka z ADHD w klasie integracyjnej, modyfikację pomocy dydaktycznych dla uczniów z dysfunkcją wzroku w kształceniu zintegrowanym.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 298056 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Summary, etc.
Streszczenie: Artykuły teoretyczne i badawcze z zakresu: sposobów myślenia o edukacji, nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej, wielowymiarowego podejścia do aktywności dziecka, oczekiwanych efektów edukacji, wspomagania rozwoju. Omówiono m.in.: wspieranie rozwoju podmiotowego dziecka jako zadanie edukacji zintegrowanej, pytania psychodydaktyki, wypalenie zawodowe nauczycieli, rozpoznawanie symptomów u dzieci doświadczających przemocy, przyswajanie i modernizację reklam telewizyjnych przez dzieci, zabawę językową, rolę otoczenia w systemie Montessori, doświadczenia pedagogiczne KLANZY, edukację międzykulturową, adaptację dziecka do szkoły, arteterapię, baśń w wychowaniu i terapii dziecka, sytuację dziecka z ADHD w klasie integracyjnej, modyfikację pomocy dydaktycznych dla uczniów z dysfunkcją wzroku w kształceniu zintegrowanym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again