210891
Book
In basket
Celem książki jest przybliżenie społecznego kontekstu edukacji i rehabilitacji osób obciążonych niepełnosprawnością intelektualną oraz optymalizacja działań rehabilitacyjnych i integracyjnych. Wśród szczegółowych zagadnień znalazły się: źródła stereotypów niepełnosprawności w kulturze europejskiej, mechanizmy kształtowania się stereotypów dotyczących osób z niepełnosprawnością, stereotypy odnoszące sie do osób niepełnosprawnych (upośledzonych umysłowo) i sposoby zmiany, stygmatyzacja osób z niepełnosprawnością i chorobą , ustosunkowanie uczniów gimnazjum do niepełnosprawnych kolegów, stereotypy a warunki życia osób niepełnosprawnych.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 STE (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [149]-162.
Summary, etc.
Streszczenie: Celem książki jest przybliżenie społecznego kontekstu edukacji i rehabilitacji osób obciążonych niepełnosprawnością intelektualną oraz optymalizacja działań rehabilitacyjnych i integracyjnych. Wśród szczegółowych zagadnień znalazły się: źródła stereotypów niepełnosprawności w kulturze europejskiej, mechanizmy kształtowania się stereotypów dotyczących osób z niepełnosprawnością, stereotypy odnoszące sie do osób niepełnosprawnych (upośledzonych umysłowo) i sposoby zmiany, stygmatyzacja osób z niepełnosprawnością i chorobą , ustosunkowanie uczniów gimnazjum do niepełnosprawnych kolegów, stereotypy a warunki życia osób niepełnosprawnych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again