210861
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wiadomości dotyczące tworzenia prawidłowych warunków edukacyjnych umożliwiających uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sprostanie wymaganiom określonym w podstawie programowej. Charakterystyka rodzajów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z upośledzeniem umysłowym, niewidomi i słabo widzący, niesłyszący i słabo słyszący, z autyzmem, z niepełnosprawnością ruchową, z chorobami przewlekłymi, z ADHD, z zaburzeniami w komunikowaniu się, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, niedostosowani społecznie i zagrożeni niedostosowaniem, wybitnie zdolni) i wskazówki dla nauczyciela na temat pracy z takim uczniem. Komentarze do realizacji podstawy programowej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów nauczania.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.2 JAK (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry strony tytułowej i okładki nazwa programu : Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 94-96.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wiadomości dotyczące tworzenia prawidłowych warunków edukacyjnych umożliwiających uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi sprostanie wymaganiom określonym w podstawie programowej. Charakterystyka rodzajów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z upośledzeniem umysłowym, niewidomi i słabo widzący, niesłyszący i słabo słyszący, z autyzmem, z niepełnosprawnością ruchową, z chorobami przewlekłymi, z ADHD, z zaburzeniami w komunikowaniu się, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, niedostosowani społecznie i zagrożeni niedostosowaniem, wybitnie zdolni) i wskazówki dla nauczyciela na temat pracy z takim uczniem. Komentarze do realizacji podstawy programowej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów nauczania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej