210158
Książka
W koszyku
Publikacja omawia teoretyczne i praktyczne aspekty diagnozy i terapii, diagnozę i wspomaganie rozwoju poznawczego, rozwoju fizycznego i zainteresowań a także uzdolnień dzieci oraz metody terapii (biblioterapia, zooterapia, Biofeedback, plastyka, arteterapia, terapia integracji sensorycznej, behawioralno-poznawcza). Ostatnia część przedstawia zagadnienia dotyczące pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (autyzm, nadpobudliwość psychoruchowa, ADHD, zespół Aspergera, tiki i zespół Tourette'a, dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością w polskim systemie oświaty, zachowania aspołeczne dzieci w młodszym wieku szkolnym).
W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.012 DIA (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja omawia teoretyczne i praktyczne aspekty diagnozy i terapii, diagnozę i wspomaganie rozwoju poznawczego, rozwoju fizycznego i zainteresowań a także uzdolnień dzieci oraz metody terapii (biblioterapia, zooterapia, Biofeedback, plastyka, arteterapia, terapia integracji sensorycznej, behawioralno-poznawcza). Ostatnia część przedstawia zagadnienia dotyczące pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (autyzm, nadpobudliwość psychoruchowa, ADHD, zespół Aspergera, tiki i zespół Tourette'a, dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością w polskim systemie oświaty, zachowania aspołeczne dzieci w młodszym wieku szkolnym).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej