210992
Książka
W koszyku
Teksty zawarte w pracy dotyczą niepowodzeń edukacyjnych i wymiarów edukacji. Przedstawiono m. in.: gimnazjum jako niezbyt sprzyjające środowisko wychowawcze (badano uczniów, nauczycieli i rodziców), nierówności edukacyjne jako źródło niepowodzeń szkolnych na świecie i w Polsce, problem analfabetyzmu, sytuację dzieci w Rwandzie, motywowanie do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze, trudności w czytaniu i pisaniu wśród uczniów 6- i 7-letnich (badania w Katowicach), procesu nauczania matematyki, neurodydaktyczny proces nauczania-uczenia się, zadania nauczyciela w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, funkcje rozmowy w procesie kształcenia, partnerstwo szkoły i środowiska, miejsce szkoły w społeczeństwie, mediacje, kompetencje emocjonalne nauczyciela, edukację medialną, założenia tworzenia gier komputerowych przez uczniów, cyberprzemoc. Dwa artykuły w jęz. ukraińskim.
W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 DYD (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej i okładce: Edukacja w dialogu i perspektywie. Tekst częśc. ukr. Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Teksty zawarte w pracy dotyczą niepowodzeń edukacyjnych i wymiarów edukacji. Przedstawiono m. in.: gimnazjum jako niezbyt sprzyjające środowisko wychowawcze (badano uczniów, nauczycieli i rodziców), nierówności edukacyjne jako źródło niepowodzeń szkolnych na świecie i w Polsce, problem analfabetyzmu, sytuację dzieci w Rwandzie, motywowanie do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze, trudności w czytaniu i pisaniu wśród uczniów 6- i 7-letnich (badania w Katowicach), procesu nauczania matematyki, neurodydaktyczny proces nauczania-uczenia się, zadania nauczyciela w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, funkcje rozmowy w procesie kształcenia, partnerstwo szkoły i środowiska, miejsce szkoły w społeczeństwie, mediacje, kompetencje emocjonalne nauczyciela, edukację medialną, założenia tworzenia gier komputerowych przez uczniów, cyberprzemoc. Dwa artykuły w jęz. ukraińskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej