213564
Book
In basket
Tom poświęcony postrzeganiu współczesnej szkoły, jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata. Podjęto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania: refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany w aktywności dziecka i nauczyciela. Omówiono: diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej dzieci sześcio- i siedmioletnich; edukację włączającą w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku; kształcenie dzieci utalentowanych w Polsce i za granicą (na przykładzie szkół kanadyjskich); koncepcję i model uzdolnień matematycznych opracowaną przez E. Gruszczyk Kolczyńską; znaczenie zadań problemowych we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej; aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona; terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym; kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji; przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych.
W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37.091.3 EDU (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej ksiązki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostepne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Summary, etc.
Streszczenie: Tom poświęcony postrzeganiu współczesnej szkoły, jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata. Podjęto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania: refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany w aktywności dziecka i nauczyciela. Omówiono: diagnozowanie dojrzałości neuropsychologicznej dzieci sześcio- i siedmioletnich; edukację włączającą w procesie wychowania i kształcenia dzieci z uszkodzeniami słuchu i wzroku; kształcenie dzieci utalentowanych w Polsce i za granicą (na przykładzie szkół kanadyjskich); koncepcję i model uzdolnień matematycznych opracowaną przez E. Gruszczyk Kolczyńską; znaczenie zadań problemowych we wczesnoszkolnej edukacji matematycznej; aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona; terapeutyczne walory muzyki w aktywizacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym; kształcenie nauczycieli wczesnej edukacji; przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniem w szkole wiejskiej w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych.
Language note
Tekst częściowo czeski, słowacki. Streszczenia angielskie, polskie przy pracach. Spis treści także angielski.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again