210731
Książka
W koszyku
Zamieszczono: wspomnienia o prof. J. Kostrzewskim; opracowania ukazujące doświadczanie choroby i niepełnosprawności, w tym sposoby radzenia sobie z nimi; zagadnienia diagnozy w psychologii klinicznej. Artykuły poświęcono m. in.: związkowi wsparcia społecznego i wzrostu po traumie u osób zmagających się z przewlekłymi chorobami somatycznymi, uwarunkowaniom regulacji emocji negatywnych wśród uczniów gimnazjów i liceów ogólnokształcących, ujęciu poznawczo-behawioralnemu w terapii alkoholizmu, osobowościowym i środowiskowym uwarunkowaniom postaw wobec osób niepełnosprawnych, seksualności osób niepełnosprawnych umysłowo, czynnikom warunkującym powodzenie szkolne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, dziadkom wnuków z zaburzeniami rozwoju, uwarunkowaniom poczucia sensu życia rodziców osób z zespołem Downa, wyznacznikom życiowego powodzenia, niepełnosprawności intelektualnej w perspektywie psychologii pozytywnej. Jeden artykuł w jęz. angielskim dotyczy hipoterapii. Większość tekstów to opracowania wyników badań.
W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 OBL (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zamieszczono: wspomnienia o prof. J. Kostrzewskim; opracowania ukazujące doświadczanie choroby i niepełnosprawności, w tym sposoby radzenia sobie z nimi; zagadnienia diagnozy w psychologii klinicznej. Artykuły poświęcono m. in.: związkowi wsparcia społecznego i wzrostu po traumie u osób zmagających się z przewlekłymi chorobami somatycznymi, uwarunkowaniom regulacji emocji negatywnych wśród uczniów gimnazjów i liceów ogólnokształcących, ujęciu poznawczo-behawioralnemu w terapii alkoholizmu, osobowościowym i środowiskowym uwarunkowaniom postaw wobec osób niepełnosprawnych, seksualności osób niepełnosprawnych umysłowo, czynnikom warunkującym powodzenie szkolne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, dziadkom wnuków z zaburzeniami rozwoju, uwarunkowaniom poczucia sensu życia rodziców osób z zespołem Downa, wyznacznikom życiowego powodzenia, niepełnosprawności intelektualnej w perspektywie psychologii pozytywnej. Jeden artykuł w jęz. angielskim dotyczy hipoterapii. Większość tekstów to opracowania wyników badań.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (Warszawa)
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo angielski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej