193998
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce wyłacznie błędny ISBN: 83-0227-0735-5.
Bibliografia przy referatach.
W zebranych pracach zwrócono uwagę na kształcenie kadry do pracy z dziećmi odchylonymi od normy w związku z założoną modyfikacją systemu kształcenia specjalnego w Polsce. M.in. nakreślono zadania dla pedagogów jako organizatorów kształcenia specjalnego. Przedstawiono aktualne tendencje w terapii dzieci niepełnosprawnych oraz skuteczne formy socjalizujące. Omówiono także efektywność rewalidacji społecznej uczniów niepełnosprawnych w szkołach powszechnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271030 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W książce wyłacznie błędny ISBN: 83-0227-0735-5.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy referatach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W zebranych pracach zwrócono uwagę na kształcenie kadry do pracy z dziećmi odchylonymi od normy w związku z założoną modyfikacją systemu kształcenia specjalnego w Polsce. M.in. nakreślono zadania dla pedagogów jako organizatorów kształcenia specjalnego. Przedstawiono aktualne tendencje w terapii dzieci niepełnosprawnych oraz skuteczne formy socjalizujące. Omówiono także efektywność rewalidacji społecznej uczniów niepełnosprawnych w szkołach powszechnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej