193407
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7308-286-7
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Książka zawiera artykuły przedstawiające teoretyczne podstawy programów nauczania twórczości, przegląd stanowisk polskich w tej dziedzinie (B.Suchodolskiego, Z.Pietrasińskiego, J.Kozieleckiego, R.Schulza, A.Góralskiego, W.Dobrołowicza, E.Nęcka, K.J.Szmidta). Omawia pedeutologię i dydaktykę twórczości, opisuje dramę jako twórczą metodę, metapoznanie, związki między konformizmem a kreatywnością. Na koniec przedstawia pięć różnych doświadczeń teoretyczno-metodycznych związanych z uczeniem zachowań twórczych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288081, 288080 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka zawiera artykuły przedstawiające teoretyczne podstawy programów nauczania twórczości, przegląd stanowisk polskich w tej dziedzinie (B.Suchodolskiego, Z.Pietrasińskiego, J.Kozieleckiego, R.Schulza, A.Góralskiego, W.Dobrołowicza, E.Nęcka, K.J.Szmidta). Omawia pedeutologię i dydaktykę twórczości, opisuje dramę jako twórczą metodę, metapoznanie, związki między konformizmem a kreatywnością. Na koniec przedstawia pięć różnych doświadczeń teoretyczno-metodycznych związanych z uczeniem zachowań twórczych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej