193410
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 387)
Bibliogr. s. 157-[161].
Streszczenie: Dyskurs psychoanalityczny w pedagogice. Przedstawienie sposobów reagowania na psychoanalizę przez czołowych przedstawicieli pedagogiki, jak: Hessen, Mysłakowski, Suchodolski, Pfister, Green, Mialaret, Massa. Omówienie głównych nurtów krytyki psychoanalizy. Ukazanie elementów szkoły psychoanalitycznej J.Lacana (koncepcja pragnienia, Innego, sytuacja edypalna, mechanizmy obronne, formacje nieświadomego). Pokazanie, w jaki sposób psychoanalizę można transponować do humanistyki poprzez filozofię.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288093 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 157-[161].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Dyskurs psychoanalityczny w pedagogice. Przedstawienie sposobów reagowania na psychoanalizę przez czołowych przedstawicieli pedagogiki, jak: Hessen, Mysłakowski, Suchodolski, Pfister, Green, Mialaret, Massa. Omówienie głównych nurtów krytyki psychoanalizy. Ukazanie elementów szkoły psychoanalitycznej J.Lacana (koncepcja pragnienia, Innego, sytuacja edypalna, mechanizmy obronne, formacje nieświadomego). Pokazanie, w jaki sposób psychoanalizę można transponować do humanistyki poprzez filozofię.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej