195128
Książka
W koszyku
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Dla studentów, pedagogów, psychologów, logopedów, fizjoterapeutów, lekarzy oraz innych terapeutów zajmujących się pomaganiem dziecku i jego rodzinie.
Streszczenie: Artykuły dot. dzieci od wieku noworodkowego i niemowlęcego do wieku przedszkolnego. Prace odnoszą się np. do dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z rozszczepem podniebienia, z wadą słuchu, z wadą wzroku, z zespołem Downa, z mózgowym porażeniem dziecięcym, z zespołem Retta, z autyzmem, z zespołem Aspergera. Przedstawiono też m.in.: najczęściej popełniane błędy we wczesnym wspomaganiu rozwoju, zabawę tematyczną jako czynnik wspomagający rozwój dziecka, przyczyny nadmiernych trudności w rozpoznawaniu kolorów przez dzieci w wieku przedszkolnym, diagnostykę i terapię metodą Vojty, zasady obserwacji i terapii zaburzeń integracji sensorycznej, wczesną interwencję związaną z problemami adaptacji dziecka do przedszkola, diagnozę i wczesną interwencję traumy dziecięcej.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.92 WCZ (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Artykuły dot. dzieci od wieku noworodkowego i niemowlęcego do wieku przedszkolnego. Prace odnoszą się np. do dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z rozszczepem podniebienia, z wadą słuchu, z wadą wzroku, z zespołem Downa, z mózgowym porażeniem dziecięcym, z zespołem Retta, z autyzmem, z zespołem Aspergera. Przedstawiono też m.in.: najczęściej popełniane błędy we wczesnym wspomaganiu rozwoju, zabawę tematyczną jako czynnik wspomagający rozwój dziecka, przyczyny nadmiernych trudności w rozpoznawaniu kolorów przez dzieci w wieku przedszkolnym, diagnostykę i terapię metodą Vojty, zasady obserwacji i terapii zaburzeń integracji sensorycznej, wczesną interwencję związaną z problemami adaptacji dziecka do przedszkola, diagnozę i wczesną interwencję traumy dziecięcej.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, pedagogów, psychologów, logopedów, fizjoterapeutów, lekarzy oraz innych terapeutów zajmujących się pomaganiem dziecku i jego rodzinie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej