210904
Książka
W koszyku
Pozycja polecana psychologom, pedagogom i logopedom, a także rodzicom dzieci z trudnościami w uczeniu się.
Opracowania znajdujące się w publikacji przedstawiają: teoretyczne podstawy diagnozy dysleksji, diagnozowanie objawów związanych z procesem komunikacji (czytanie, pisanie), diagnozowanie funkcji poznawczych (funkcja językowa, sprawność intelektualna, funkcja wzrokowa, pamięć, słuch) oraz wpływ dodatkowych czynników (leworęczność, poziom graficzny pisma, gotowość szkolna) na diagnozę.
W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.011.2 DIA, 297211 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszczenie angielskie przy pracach.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Opracowania znajdujące się w publikacji przedstawiają: teoretyczne podstawy diagnozy dysleksji, diagnozowanie objawów związanych z procesem komunikacji (czytanie, pisanie), diagnozowanie funkcji poznawczych (funkcja językowa, sprawność intelektualna, funkcja wzrokowa, pamięć, słuch) oraz wpływ dodatkowych czynników (leworęczność, poziom graficzny pisma, gotowość szkolna) na diagnozę.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Pozycja polecana psychologom, pedagogom i logopedom, a także rodzicom dzieci z trudnościami w uczeniu się.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej