210827
Książka
W koszyku
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks ISBN
978-83-7405-484-3
Charakterystyka głównych nurtów badań nad twórczością w pedagogice. Krótka ocena stanu badań polskiej pedagogiki twórczości. Opis podejścia psychometrycznego oraz typu action research. Przedstawienie podstawowych założeń metody biograficznej w badaniach społecznych oraz metodyki badań własnych nad biografiami absolwentów Akademii Sztuk Pięknych. Analiza koncepcji wywiadu narracyjnego Schulza. Opis założeń metody studium przypadku stosowanej w badaniach społecznych i jej rodzajów oraz technik - obserwacja i wywiady (drama kreatywna, fokus).
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297737 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.012 MET (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Noty o aut. s. 365-[368].
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Charakterystyka głównych nurtów badań nad twórczością w pedagogice. Krótka ocena stanu badań polskiej pedagogiki twórczości. Opis podejścia psychometrycznego oraz typu action research. Przedstawienie podstawowych założeń metody biograficznej w badaniach społecznych oraz metodyki badań własnych nad biografiami absolwentów Akademii Sztuk Pięknych. Analiza koncepcji wywiadu narracyjnego Schulza. Opis założeń metody studium przypadku stosowanej w badaniach społecznych i jej rodzajów oraz technik - obserwacja i wywiady (drama kreatywna, fokus).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej