210822
Książka
W koszyku
Praca skierowana do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej pragnących wspierać i motywować dzieci do budowania pozytywnego obrazu własnej osoby. Książka podzielona jest na trzy rozdziały. Pierwszy omawia zagadnienie poczucia własnej wartości powołując się na teorię N.Brandena. Opisuje wpływ rodziców i znaczenie szkoły w kształtowaniu poczucia własnej wartości. Drugi poświęcony jest metodyce pracy z grupą, etapom tej pracy, jej strategiom i zasadom. Do wykorzystania w praktyce pedagogicznej znaczący jest rozdział trzeci, który zawiera autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Program ten ma charakter zarówno profilaktyczny, przeciwdziałający niskiej samoocenie i brakowi samooakceptacji, jak i terapeutyczny, skierowany do dzieci mających już problemy tego rodzaju.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.04 ROZ (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 97-100.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Praca skierowana do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej pragnących wspierać i motywować dzieci do budowania pozytywnego obrazu własnej osoby. Książka podzielona jest na trzy rozdziały. Pierwszy omawia zagadnienie poczucia własnej wartości powołując się na teorię N.Brandena. Opisuje wpływ rodziców i znaczenie szkoły w kształtowaniu poczucia własnej wartości. Drugi poświęcony jest metodyce pracy z grupą, etapom tej pracy, jej strategiom i zasadom. Do wykorzystania w praktyce pedagogicznej znaczący jest rozdział trzeci, który zawiera autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Program ten ma charakter zarówno profilaktyczny, przeciwdziałający niskiej samoocenie i brakowi samooakceptacji, jak i terapeutyczny, skierowany do dzieci mających już problemy tego rodzaju.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej