195197
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Raabe Zajrzyj i Znajdź)
Na okł.: zbiór ćwiczeń i kart pracy. Różne liczbowania s. Wydaw. skoroszytowe do uzup. raz na kwartał.
Streszczenie: Podano wskazówki do tworzenia przez nauczyciela indywidualnych programów pracy z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce (diagnozę ucznia, etapy i zasady pracy terapeutycznej, standardy wymagań edukacyjnych, zasady oceniania) oraz do współpracy nauczyciela z rodzicami. Omówiono: podstawy prawne udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zakres udzielanej pomocy; przemoc domową wobec dzieci; proces czytania i ćwiczenia wspomagające pracę z tekstem; dysleksję jako zaburzenie językowe i zaburzenie komunikacji językowej, współwystępowanie ADHD z dysleksją, ćwiczenia usprawniające wypowiedzi ustne i pisemne oraz rozwijające procesy poznawcze; metody terapii dysortografii. Przedstawiono założenia psychoedukacji na terenie szkoły, zaproponowano zajęcia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, panowania nad emocjami, samooceny, zachowań prospołecznych. Ukazano wartość gier i zabaw ruchowych, założenia edukacji ruchowej i ćwiczenia ruchowe ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb uczniów z ADHD. Zaproponowano scenariusze godzin wychowawczych poświęconych: wartościom, tolerancji, asertywności.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299645 (Segregator) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: zbiór ćwiczeń i kart pracy. Różne liczbowania s. Wydaw. skoroszytowe do uzup. raz na kwartał.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Podano wskazówki do tworzenia przez nauczyciela indywidualnych programów pracy z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce (diagnozę ucznia, etapy i zasady pracy terapeutycznej, standardy wymagań edukacyjnych, zasady oceniania) oraz do współpracy nauczyciela z rodzicami. Omówiono: podstawy prawne udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zakres udzielanej pomocy; przemoc domową wobec dzieci; proces czytania i ćwiczenia wspomagające pracę z tekstem; dysleksję jako zaburzenie językowe i zaburzenie komunikacji językowej, współwystępowanie ADHD z dysleksją, ćwiczenia usprawniające wypowiedzi ustne i pisemne oraz rozwijające procesy poznawcze; metody terapii dysortografii. Przedstawiono założenia psychoedukacji na terenie szkoły, zaproponowano zajęcia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, panowania nad emocjami, samooceny, zachowań prospołecznych. Ukazano wartość gier i zabaw ruchowych, założenia edukacji ruchowej i ćwiczenia ruchowe ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb uczniów z ADHD. Zaproponowano scenariusze godzin wychowawczych poświęconych: wartościom, tolerancji, asertywności.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej