210752
Książka
W koszyku
Artykuły dotyczą: diagnozy logopedycznej dyzartrii w mózgowym porażeniu dziecięcym (ze "Skalą dyzartii"), kryteriów oceny jakości głosu i mowy przełykowej u osób po laryngektomii całkowitej (z propozycją klasyfikacji), terapii bezpośredniej i pośredniej w chorobie Alzheimera, chorób układu oddechowego jako przyczyny dyslalii u dzieci (na podstawie badań dzieci 6-letnich uczęszczających do przedszkoli w Katowicach i okolicznych miastach), funkcjonowania psychospołecznego rodziny dziecka z wadą słuchu (z wykorzystaniem badań z l. 2008-2010 przeprowadzonych w całej Polsce wśród dzieci z wadą słuchu i ich matek oraz wśród dzieci słyszących uczęszczających do przedszkoli na terenie Mazowsza oraz matek tych dzieci), rodziny jako systemu i przejawów siły rodziny, sposobów tworzenia konstrukcji słowotwórczych przez dzieci niesłyszące (na podstawie badań głuchych i słabosłyszących uczniów gimnazjów oraz słyszących uczniów klas 1 szkół podstawowych - jako grupie kontrolnej), podobieństw i różnic dyzartrii i jąkania.
W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.264 WIE (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy artykułach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Artykuły dotyczą: diagnozy logopedycznej dyzartrii w mózgowym porażeniu dziecięcym (ze "Skalą dyzartii"), kryteriów oceny jakości głosu i mowy przełykowej u osób po laryngektomii całkowitej (z propozycją klasyfikacji), terapii bezpośredniej i pośredniej w chorobie Alzheimera, chorób układu oddechowego jako przyczyny dyslalii u dzieci (na podstawie badań dzieci 6-letnich uczęszczających do przedszkoli w Katowicach i okolicznych miastach), funkcjonowania psychospołecznego rodziny dziecka z wadą słuchu (z wykorzystaniem badań z l. 2008-2010 przeprowadzonych w całej Polsce wśród dzieci z wadą słuchu i ich matek oraz wśród dzieci słyszących uczęszczających do przedszkoli na terenie Mazowsza oraz matek tych dzieci), rodziny jako systemu i przejawów siły rodziny, sposobów tworzenia konstrukcji słowotwórczych przez dzieci niesłyszące (na podstawie badań głuchych i słabosłyszących uczniów gimnazjów oraz słyszących uczniów klas 1 szkół podstawowych - jako grupie kontrolnej), podobieństw i różnic dyzartrii i jąkania.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie artykułów w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej