195128
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji 22-23 kwietnia 2009 r., Ameliówka k. Kielc.
Bibliografia przy referatach.
Streszczenie: Artykuły dotyczą różnych aspektów rozwoju i wychowania dzieci i młodzieży ze zróżnicowanymi niepełnosprawnościami lub uzdolnieniami w rodzinie, w szkole, w różnych instytucjach wspomagających. Omówiono np.: specjalne potrzeby edukacyjne oraz prawa uczniów i studentów z dysleksją w Europie, problemy w realizacji zadań rozwojowych wieku dorastania u dzieci zdolnych, aktywność zabawową dzieci z autyzmem w wieku przedszkolnym, seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, organizację edukacji dzieci głuchoniewidomych, możliwości i ograniczenia edukacji zawodowej głuchych, elastyczne formy zatrudnienia młodych osób z niepełnosprawnością ruchową, wzmacnianie odporności psychicznej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, usamodzielnienie osób z zespołem Aspergera, wolontariat hospicyjny, sposoby motywowania dzieci do nauki wg J. Brophy, kynoterapię (dogoterapię) osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.26/.36 DZI (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji 22-23 kwietnia 2009 r., Ameliówka k. Kielc.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy referatach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Artykuły dotyczą różnych aspektów rozwoju i wychowania dzieci i młodzieży ze zróżnicowanymi niepełnosprawnościami lub uzdolnieniami w rodzinie, w szkole, w różnych instytucjach wspomagających. Omówiono np.: specjalne potrzeby edukacyjne oraz prawa uczniów i studentów z dysleksją w Europie, problemy w realizacji zadań rozwojowych wieku dorastania u dzieci zdolnych, aktywność zabawową dzieci z autyzmem w wieku przedszkolnym, seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, organizację edukacji dzieci głuchoniewidomych, możliwości i ograniczenia edukacji zawodowej głuchych, elastyczne formy zatrudnienia młodych osób z niepełnosprawnością ruchową, wzmacnianie odporności psychicznej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, usamodzielnienie osób z zespołem Aspergera, wolontariat hospicyjny, sposoby motywowania dzieci do nauki wg J. Brophy, kynoterapię (dogoterapię) osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej