185985
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-227-1206-5
Bibliogr. s. 69-73.
Streszcz. ang., niem.
Streszczenie: Praca ukazuje osiągnięcia polskiej myśli pedagogicznej w zakresie nauczania matematyki w latach 1773-1970 (od powstania Komisji Eukacji Narodowej do pełnego wdrożenia reformy nauczania matematyki w oparciu o ustawę z 15.04.1961 roku). Książka omawia m.in. rozwój matematyki w XIX wieku oraz kwestie zwiazane z formowaniem się europejskiego modelu oświatowego i pedagogizacją nauczania matematyki w niektórych krajach Europy; rozwój programów nauczania w szkole średniej ogólnokształcącej w trzech kolejnych etapach tj. w latach 1944-48, 1949-61 i 1962-70; ogólne tendencje w matematyce w kontekście dokonujących się przemian treściowo-metodycznych.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 278503, 278502 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 69-73.
Summary, etc.
Streszczenie: Praca ukazuje osiągnięcia polskiej myśli pedagogicznej w zakresie nauczania matematyki w latach 1773-1970 (od powstania Komisji Eukacji Narodowej do pełnego wdrożenia reformy nauczania matematyki w oparciu o ustawę z 15.04.1961 roku). Książka omawia m.in. rozwój matematyki w XIX wieku oraz kwestie zwiazane z formowaniem się europejskiego modelu oświatowego i pedagogizacją nauczania matematyki w niektórych krajach Europy; rozwój programów nauczania w szkole średniej ogólnokształcącej w trzech kolejnych etapach tj. w latach 1944-48, 1949-61 i 1962-70; ogólne tendencje w matematyce w kontekście dokonujących się przemian treściowo-metodycznych.
Language note
Streszcz. ang., niem.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again