190595
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Książka adresowana przede wszystkim do rodziców, ma im pomóc w zrozumieniu własnych dzieci i przyczyn ich trudności w nauce. Autorka wychodzi z założenia, że zaburzenia w nauce są zaburzeniami związków, dlatego omawia znaczenie związku z matką (od okresu ciąży), samotności dziecka i rolę rodziców, ale także zaburzenia wynikające z uszkodzeń mózgu (opóźnienia w rozwoju, zaburzenia koncentracji z i bez nadpobudliwości, dysleksję i legastenię). Każdy rodzaj zaburzenia zilustowała przykładem zachowania konkretnego dziecka. Proponuje: odpowiednie zorganizowanie przestrzeni do nauki, ogólne reguły uczenia się, dopasowanie metod terapeutycznych do dziecka wyróżniając trzy typy uczniów, zabawy (ćwiczenia) służące odprężeniu i kreatywności, wspierające naukę.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285114, 285113 (2 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka adresowana przede wszystkim do rodziców, ma im pomóc w zrozumieniu własnych dzieci i przyczyn ich trudności w nauce. Autorka wychodzi z założenia, że zaburzenia w nauce są zaburzeniami związków, dlatego omawia znaczenie związku z matką (od okresu ciąży), samotności dziecka i rolę rodziców, ale także zaburzenia wynikające z uszkodzeń mózgu (opóźnienia w rozwoju, zaburzenia koncentracji z i bez nadpobudliwości, dysleksję i legastenię). Każdy rodzaj zaburzenia zilustowała przykładem zachowania konkretnego dziecka. Proponuje: odpowiednie zorganizowanie przestrzeni do nauki, ogólne reguły uczenia się, dopasowanie metod terapeutycznych do dziecka wyróżniając trzy typy uczniów, zabawy (ćwiczenia) służące odprężeniu i kreatywności, wspierające naukę.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej