186175
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Książka adresowana przede wszystkim do rodziców, ma im pomóc w zrozumieniu własnych dzieci i przyczyn ich trudności w nauce. Autorka wychodzi z założenia, że zaburzenia w nauce są zaburzeniami związków, dlatego omawia znaczenie związku z matką (od okresu ciąży), samotności dziecka i rolę rodziców, ale także zaburzenia wynikające z uszkodzeń mózgu (opóźnienia w rozwoju, zaburzenia koncentracji z i bez nadpobudliwości, dysleksję i legastenię). Każdy rodzaj zaburzenia zilustowała przykładem zachowania konkretnego dziecka. Proponuje: odpowiednie zorganizowanie przestrzeni do nauki, ogólne reguły uczenia się, dopasowanie metod terapeutycznych do dziecka wyróżniając trzy typy uczniów, zabawy (ćwiczenia) służące odprężeniu i kreatywności, wspierające naukę.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 285114, 285113 (2 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: Książka adresowana przede wszystkim do rodziców, ma im pomóc w zrozumieniu własnych dzieci i przyczyn ich trudności w nauce. Autorka wychodzi z założenia, że zaburzenia w nauce są zaburzeniami związków, dlatego omawia znaczenie związku z matką (od okresu ciąży), samotności dziecka i rolę rodziców, ale także zaburzenia wynikające z uszkodzeń mózgu (opóźnienia w rozwoju, zaburzenia koncentracji z i bez nadpobudliwości, dysleksję i legastenię). Każdy rodzaj zaburzenia zilustowała przykładem zachowania konkretnego dziecka. Proponuje: odpowiednie zorganizowanie przestrzeni do nauki, ogólne reguły uczenia się, dopasowanie metod terapeutycznych do dziecka wyróżniając trzy typy uczniów, zabawy (ćwiczenia) służące odprężeniu i kreatywności, wspierające naukę.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again