181307
No cover
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy art.
Streszczenie: W zbiorze artykułów przedstawiono zagadnienia dotyczące: dziecka, wychowania, raportów oświatowych, haseł, dyskusji, wyzwań i nadziei edukacyjnych, innowacyjności, szkoły, absolwenta, kultury. Zaprezentowano koncepcję kształcenia ustawicznego wg H. Sieberta oraz fenomenologiczne ujęcie różnic między dziećmi i dorosłymi wg W. Lippitza. Omówiono: miejsce edukacji w realizowaniu praw dziecka; badania dotyczące sposobów oddziaływania karą i nagrodą na poszczególne sfery motywacyjne u dzieci w wieku szkolnym; popartą badaniami rolę ojca w życiu dziecka.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy art.
Summary, etc.
W zbiorze artykułów przedstawiono zagadnienia dotyczące: dziecka, wychowania, raportów oświatowych, haseł, dyskusji, wyzwań i nadziei edukacyjnych, innowacyjności, szkoły, absolwenta, kultury. Zaprezentowano koncepcję kształcenia ustawicznego wg H. Sieberta oraz fenomenologiczne ujęcie różnic między dziećmi i dorosłymi wg W. Lippitza. Omówiono: miejsce edukacji w realizowaniu praw dziecka; badania dotyczące sposobów oddziaływania karą i nagrodą na poszczególne sfery motywacyjne u dzieci w wieku szkolnym; popartą badaniami rolę ojca w życiu dziecka.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again