181307
Brak okładki
Książka
W koszyku
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy art.
Streszczenie: W zbiorze artykułów przedstawiono zagadnienia dotyczące: dziecka, wychowania, raportów oświatowych, haseł, dyskusji, wyzwań i nadziei edukacyjnych, innowacyjności, szkoły, absolwenta, kultury. Zaprezentowano koncepcję kształcenia ustawicznego wg H. Sieberta oraz fenomenologiczne ujęcie różnic między dziećmi i dorosłymi wg W. Lippitza. Omówiono: miejsce edukacji w realizowaniu praw dziecka; badania dotyczące sposobów oddziaływania karą i nagrodą na poszczególne sfery motywacyjne u dzieci w wieku szkolnym; popartą badaniami rolę ojca w życiu dziecka.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy art.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W zbiorze artykułów przedstawiono zagadnienia dotyczące: dziecka, wychowania, raportów oświatowych, haseł, dyskusji, wyzwań i nadziei edukacyjnych, innowacyjności, szkoły, absolwenta, kultury. Zaprezentowano koncepcję kształcenia ustawicznego wg H. Sieberta oraz fenomenologiczne ujęcie różnic między dziećmi i dorosłymi wg W. Lippitza. Omówiono: miejsce edukacji w realizowaniu praw dziecka; badania dotyczące sposobów oddziaływania karą i nagrodą na poszczególne sfery motywacyjne u dzieci w wieku szkolnym; popartą badaniami rolę ojca w życiu dziecka.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej