170733
Book
In basket
Bibliografia na stronach 106-108, 361-377.
Streszczenie: Omówiono: pojęcie i zasady diagnozy psychopedagogicznej, uwarunkowania procesu diagnostycznego (kontakt, opór, błędy), podstawowe techniki diagnostyczne (rozmowa i wywiad, ankieta, obserwacja, analiza dokumentów i wytworów, pomiar, kwestionariusz). Przedstawiono założenia teoretyczne i rozwiązania metodologiczne głównych obszarów diagnozy psychopedagogicznej (diagnozy rodziny, diagnozy środowiska szkolnego, diagnozy sytuacji szkolnej dziecka, diagnozy dojrzałości szkolnej dziecka, diagnozy dysleksji, diagnozy odmowy chodzenia do szkoły, diagnozy błędów wychowawczych, diagnozy sytuacji społ. w klasie szkolnej), a także wykorzystanie technik projekcyjnych w diagnozowaniu sytuacji rodzinnej i szkolnej.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316875, 299069, 299068, 299067, 297433, 297432, 297431, 295279, 295278, 291536, 291160, 290992 (12 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. B 4 290993 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 106-108, 361-377.
Summary, etc.
Omówiono: pojęcie i zasady diagnozy psychopedagogicznej, uwarunkowania procesu diagnostycznego (kontakt, opór, błędy), podstawowe techniki diagnostyczne (rozmowa i wywiad, ankieta, obserwacja, analiza dokumentów i wytworów, pomiar, kwestionariusz). Przedstawiono założenia teoretyczne i rozwiązania metodologiczne głównych obszarów diagnozy psychopedagogicznej (diagnozy rodziny, diagnozy środowiska szkolnego, diagnozy sytuacji szkolnej dziecka, diagnozy dojrzałości szkolnej dziecka, diagnozy dysleksji, diagnozy odmowy chodzenia do szkoły, diagnozy błędów wychowawczych, diagnozy sytuacji społ. w klasie szkolnej), a także wykorzystanie technik projekcyjnych w diagnozowaniu sytuacji rodzinnej i szkolnej.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again