191430
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Dla studentów, pedagogów, psychologów, logopedów, fizjoterapeutów, lekarzy oraz innych terapeutów zajmujących się pomaganiem dziecku i jego rodzinie.
Streszczenie: Artykuły dot. dzieci od wieku noworodkowego i niemowlęcego do wieku przedszkolnego. Prace odnoszą się np. do dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z rozszczepem podniebienia, z wadą słuchu, z wadą wzroku, z zespołem Downa, z mózgowym porażeniem dziecięcym, z zespołem Retta, z autyzmem, z zespołem Aspergera. Przedstawiono też m.in.: najczęściej popełniane błędy we wczesnym wspomaganiu rozwoju, zabawę tematyczną jako czynnik wspomagający rozwój dziecka, przyczyny nadmiernych trudności w rozpoznawaniu kolorów przez dzieci w wieku przedszkolnym, diagnostykę i terapię metodą Vojty, zasady obserwacji i terapii zaburzeń integracji sensorycznej, wczesną interwencję związaną z problemami adaptacji dziecka do przedszkola, diagnozę i wczesną interwencję traumy dziecięcej.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.92 WCZ (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Summary, etc.
Streszczenie: Artykuły dot. dzieci od wieku noworodkowego i niemowlęcego do wieku przedszkolnego. Prace odnoszą się np. do dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, z rozszczepem podniebienia, z wadą słuchu, z wadą wzroku, z zespołem Downa, z mózgowym porażeniem dziecięcym, z zespołem Retta, z autyzmem, z zespołem Aspergera. Przedstawiono też m.in.: najczęściej popełniane błędy we wczesnym wspomaganiu rozwoju, zabawę tematyczną jako czynnik wspomagający rozwój dziecka, przyczyny nadmiernych trudności w rozpoznawaniu kolorów przez dzieci w wieku przedszkolnym, diagnostykę i terapię metodą Vojty, zasady obserwacji i terapii zaburzeń integracji sensorycznej, wczesną interwencję związaną z problemami adaptacji dziecka do przedszkola, diagnozę i wczesną interwencję traumy dziecięcej.
Target audience note
Dla studentów, pedagogów, psychologów, logopedów, fizjoterapeutów, lekarzy oraz innych terapeutów zajmujących się pomaganiem dziecku i jego rodzinie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again