190572
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-89501-82-0
Bibliogr. s. 504-509.
Streszczenie: Prezentacja stanu wiedzy nt. problemów diagnozy psychopedagogicznej dot. zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ukazano zaplecze teoretyczne i omówiono narzędzia diagnostyczne. Przedstawiono: pojęcie diagnozy w naukach społecznych, podejścia metodologiczne i modele diagnozy (S. Ziemskiego, A. Kępińskiego, I. Obuchowskiej), problemy postępowania diagnostycznego i zasady diagnozowania, diagnozę środowiska rodzinnego (w tym przemocy oraz uzależnień), szkolnego, grupy rówieśniczej (formalnej i nieformalnej), diagnozę indywidualnego i społecznego funkcjonowania jednostki (w tym diagnozę zaburzeń osobowości, agresji i przemocy, nastawień wobec siebie i innych).
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 296377, 296376 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.012 WYS (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 504-509.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Prezentacja stanu wiedzy nt. problemów diagnozy psychopedagogicznej dot. zarówno dzieci, jak i dorosłych. Ukazano zaplecze teoretyczne i omówiono narzędzia diagnostyczne. Przedstawiono: pojęcie diagnozy w naukach społecznych, podejścia metodologiczne i modele diagnozy (S. Ziemskiego, A. Kępińskiego, I. Obuchowskiej), problemy postępowania diagnostycznego i zasady diagnozowania, diagnozę środowiska rodzinnego (w tym przemocy oraz uzależnień), szkolnego, grupy rówieśniczej (formalnej i nieformalnej), diagnozę indywidualnego i społecznego funkcjonowania jednostki (w tym diagnozę zaburzeń osobowości, agresji i przemocy, nastawień wobec siebie i innych).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej