190579
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [155]-160.
Streszczenie: Część teoretyczna pracy przedstawia zagadnienia dotyczące problemu poznania w procesie nauczania, interpretacji obrazu umysłowego człowieka w odniesieniu do badań J.Brunera i J.Piageta, metod tworzenia operacji myślowych, percepcji wzrokowej i wizualnej aktywności człowieka oraz wpływu mediów na unowocześnienie procesu dydaktycznego. Część badawcza omawia wyniki badań eksperymentalnych przeprowadzonych w 2005 roku w szkołach budowlanych Lublina, Biłgoraja i Chełma. Celem badań było określenie skuteczności zastosowania animacji komputerowej w procesie kształcenia (podniesienie trwałości wiedzy uczniów).
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.09 WAW (CZYTELNIA) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [155]-160.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Część teoretyczna pracy przedstawia zagadnienia dotyczące problemu poznania w procesie nauczania, interpretacji obrazu umysłowego człowieka w odniesieniu do badań J.Brunera i J.Piageta, metod tworzenia operacji myślowych, percepcji wzrokowej i wizualnej aktywności człowieka oraz wpływu mediów na unowocześnienie procesu dydaktycznego. Część badawcza omawia wyniki badań eksperymentalnych przeprowadzonych w 2005 roku w szkołach budowlanych Lublina, Biłgoraja i Chełma. Celem badań było określenie skuteczności zastosowania animacji komputerowej w procesie kształcenia (podniesienie trwałości wiedzy uczniów).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej