165489
No cover
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszcz. ang. przy rozdz.
Streszczenie: Artykuły dot. m.in.: recepcji teorii Freineta w Polsce 1957-2004, poglądów Władysława Heinricha nt. kształcenia nauczycieli, samooceny kompetencji zawodowych przez nauczycieli wczesnej edukacji, zachowania agresywnego, związku dominujących rodzajów inteligencji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie i efektów nauczania technologii informacyjnej w gimnazjum specjalnym, sytuacji dziecka w rodzinie z problemem bezrobocia, rodzin zastępczych, praw i wolności dziecka w Polsce, prawnych aspektów integracji dzieci imigrantów w polityce edukacyjnej Unii Europejskiej. Są to opracowania teoretyczne lub badawcze.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-S-XXV-59/60 295966 PNS (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Streszcz. ang. przy rozdz.
Summary, etc.
Artykuły dot. m.in.: recepcji teorii Freineta w Polsce 1957-2004, poglądów Władysława Heinricha nt. kształcenia nauczycieli, samooceny kompetencji zawodowych przez nauczycieli wczesnej edukacji, zachowania agresywnego, związku dominujących rodzajów inteligencji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie i efektów nauczania technologii informacyjnej w gimnazjum specjalnym, sytuacji dziecka w rodzinie z problemem bezrobocia, rodzin zastępczych, praw i wolności dziecka w Polsce, prawnych aspektów integracji dzieci imigrantów w polityce edukacyjnej Unii Europejskiej. Są to opracowania teoretyczne lub badawcze.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again