190572
Brak okładki
Książka
W koszyku
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszcz. ang. przy rozdz.
Streszczenie: Artykuły dot. m.in.: recepcji teorii Freineta w Polsce 1957-2004, poglądów Władysława Heinricha nt. kształcenia nauczycieli, samooceny kompetencji zawodowych przez nauczycieli wczesnej edukacji, zachowania agresywnego, związku dominujących rodzajów inteligencji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie i efektów nauczania technologii informacyjnej w gimnazjum specjalnym, sytuacji dziecka w rodzinie z problemem bezrobocia, rodzin zastępczych, praw i wolności dziecka w Polsce, prawnych aspektów integracji dzieci imigrantów w polityce edukacyjnej Unii Europejskiej. Są to opracowania teoretyczne lub badawcze.

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295966 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Streszcz. ang. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Artykuły dot. m.in.: recepcji teorii Freineta w Polsce 1957-2004, poglądów Władysława Heinricha nt. kształcenia nauczycieli, samooceny kompetencji zawodowych przez nauczycieli wczesnej edukacji, zachowania agresywnego, związku dominujących rodzajów inteligencji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie i efektów nauczania technologii informacyjnej w gimnazjum specjalnym, sytuacji dziecka w rodzinie z problemem bezrobocia, rodzin zastępczych, praw i wolności dziecka w Polsce, prawnych aspektów integracji dzieci imigrantów w polityce edukacyjnej Unii Europejskiej. Są to opracowania teoretyczne lub badawcze.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej