166510
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15659-6
Bibliografia na stronach 290-312. Indeksy.
Streszczenie: Autorzy przedstawiają najważniejsze założenia uczenia się dorosłych (teoria, model procesu uczenia się), rozwój edukacji dorosłych (model andragogiki w praktyce, rozwój kadr pracowniczych, zasady i przyszłość andragogiki) oraz uczenie się dorosłych w praktyce (całość-część-całość, kontrakty, szkolenia pracownicze, Kwestionariusz Stylu Uczenia się Osoby Dorosłej).
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 302008, 302007, 302006, 302005, 302004, 297188, 297187, 296091 (8 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-O-a-80 296092 PNS (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 290-312. Indeksy.
Summary, etc.
Autorzy przedstawiają najważniejsze założenia uczenia się dorosłych (teoria, model procesu uczenia się), rozwój edukacji dorosłych (model andragogiki w praktyce, rozwój kadr pracowniczych, zasady i przyszłość andragogiki) oraz uczenie się dorosłych w praktyce (całość-część-całość, kontrakty, szkolenia pracownicze, Kwestionariusz Stylu Uczenia się Osoby Dorosłej).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again