173894
Book
In basket
Utajone funkcje umysłu / redakcja Szymon Wróbel. - Poznań ; Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM, 2008. - 227 s. : ilustracje ; 24 cm.
(Wokół Kompetencji)
ISBN: 978-83-927082-2-3
Mater. z konf., która odbyła się w dn. 27-28.09.2007 w Jarocinie.
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszcz. ang. Spis treści ang.
Streszczenie: W publikacji opisano fenomen utajonych (nieuświadomionych) funkcji umysłu. Rozważania opisane w książce mają charakter wielowątkowy i dotyczą kwestii podstawowych związanych z umysłem ludzkim, percepcji i wiedzy językowej oraz wybranych problemów klinicznych funkcji umysłowych. Spośród szczegółowych zagadnień na uwagę zasługują: antyrealizm i realizm w rozważaniu funkcji umysłowych, biologiczne podstawy ludzkiej samowiedzy, zombie-czy są możliwe? rozgraniczenia znaczeniowe pojęć: wiedza, wiedza utajona i niewiedza, zachowania językowe nauczycieli akademickich w zależności od płci, iluzje wzrokowe i automatyczne procesy wyobrażeniowe oraz zagadnienie uszkodzenia słuchu a myślenie o myśleniu innych osób.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 314319, 296541* (2 egz.)
Notes:
General note
Mater. z konf., która odbyła się w dn. 27-28.09.2007 w Jarocinie.
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Summary, etc.
W publikacji opisano fenomen utajonych (nieuświadomionych) funkcji umysłu. Rozważania opisane w książce mają charakter wielowątkowy i dotyczą kwestii podstawowych związanych z umysłem ludzkim, percepcji i wiedzy językowej oraz wybranych problemów klinicznych funkcji umysłowych. Spośród szczegółowych zagadnień na uwagę zasługują: antyrealizm i realizm w rozważaniu funkcji umysłowych, biologiczne podstawy ludzkiej samowiedzy, zombie-czy są możliwe? rozgraniczenia znaczeniowe pojęć: wiedza, wiedza utajona i niewiedza, zachowania językowe nauczycieli akademickich w zależności od płci, iluzje wzrokowe i automatyczne procesy wyobrażeniowe oraz zagadnienie uszkodzenia słuchu a myślenie o myśleniu innych osób.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again