190844
Książka
W koszyku
Techniki perswazyjne : podstawy / Michał Gajlewicz. - Warszawa : Difin, cop. 2009. - 254 s. : ilustracje ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-000-5
Bibliogr. s. 245-251.
Streszczenie: Autor omawia perswazję (definicja, masowe komunikowanie, skuteczność) wykorzystywaną głównie w reklamie (definicja, propaganda, public relations, promocja) poprzez stosowanie różnych technik perswazyjnych jako narzędzi oddziaływania na odbiorców reklamy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297056, 297055 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 245-251.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Autor omawia perswazję (definicja, masowe komunikowanie, skuteczność) wykorzystywaną głównie w reklamie (definicja, propaganda, public relations, promocja) poprzez stosowanie różnych technik perswazyjnych jako narzędzi oddziaływania na odbiorców reklamy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej