188520
Book
In basket
ISBN: 978-83-7405-484-3
Noty o aut. s. 365-[368].
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Charakterystyka głównych nurtów badań nad twórczością w pedagogice. Krótka ocena stanu badań polskiej pedagogiki twórczości. Opis podejścia psychometrycznego oraz typu action research. Przedstawienie podstawowych założeń metody biograficznej w badaniach społecznych oraz metodyki badań własnych nad biografiami absolwentów Akademii Sztuk Pięknych. Analiza koncepcji wywiadu narracyjnego Schulza. Opis założeń metody studium przypadku stosowanej w badaniach społecznych i jej rodzajów oraz technik - obserwacja i wywiady (drama kreatywna, fokus).
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 297737 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37.012 MET (1 egz.)
Notes:
General note
Noty o aut. s. 365-[368].
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Summary, etc.
Streszczenie: Charakterystyka głównych nurtów badań nad twórczością w pedagogice. Krótka ocena stanu badań polskiej pedagogiki twórczości. Opis podejścia psychometrycznego oraz typu action research. Przedstawienie podstawowych założeń metody biograficznej w badaniach społecznych oraz metodyki badań własnych nad biografiami absolwentów Akademii Sztuk Pięknych. Analiza koncepcji wywiadu narracyjnego Schulza. Opis założeń metody studium przypadku stosowanej w badaniach społecznych i jej rodzajów oraz technik - obserwacja i wywiady (drama kreatywna, fokus).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again