190595
Książka
W koszyku
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak, aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300986, 299232 (2 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak, aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej