186081
Book
In basket
(Psychiatria)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Streszczenie: Przedstawiono założenia teorii poznawczo-behawioralnej. Omówiono modele terapii dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami zaburzeń: agresywność, ADHD, gniew, depresja, zachowania samobójcze, zaburzenia lękowe, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, zaburzenia odżywiania się i otyłość, problemy ofiar katastrof i aktów terroryzmu, problemy ofiar wykorzystywania seksualnego i ich rodziców (którzy nie są sprawcami). Ukazano terapię poznawczo-behawioralną z perspektywy psychologii rozwojowej oraz jako proces. Poruszono kwestię empirycznie potwierdzonych metod terapii dzieci i młodzieży.

W publikacji zawarto artykuły:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 615.851 TER (1 egz.)
Notes:
General note
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Summary, etc.
Streszczenie: Przedstawiono założenia teorii poznawczo-behawioralnej. Omówiono modele terapii dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami zaburzeń: agresywność, ADHD, gniew, depresja, zachowania samobójcze, zaburzenia lękowe, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, zaburzenia odżywiania się i otyłość, problemy ofiar katastrof i aktów terroryzmu, problemy ofiar wykorzystywania seksualnego i ich rodziców (którzy nie są sprawcami). Ukazano terapię poznawczo-behawioralną z perspektywy psychologii rozwojowej oraz jako proces. Poruszono kwestię empirycznie potwierdzonych metod terapii dzieci i młodzieży.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again